اسلندرمن


به نام خدا

اسلندرمن

 

اسلندرمن

 

اسلندرمن


خب داستان اسلندرمن در ابتدا یه صورت افسانه بود بعد ها کم کم بحثش جدی شد ...
داستان از جایی جدی شد که یک مسابقه ی فتوشاپ برگزار شد که موضوعش این مرد ( اسلندرمن ) بود . توی این مسابقه چندین عکس به طور ناشناس ارسال شده بود که بر فتوشاپ بودن یا نبودنش شک داشتن و پس از مطالعه های بسیار دقیق بر روی عکس ها معلوم شد فتوشاپ نیستند و عکس ها از دور مسابقه حذف شدن ... پس از مسابقه دوباره عکس ها رو مورد بررسی قرار میدن و میفهمن این عکسها نه تنها فتوشاپ نیس بلکه تمام کسانی که در عکس ها حضور داشتند یا گم شدن یا به طرز وحشتناکی کشته و سلاخی شدن ....

اسلندر تا کنون بهترین قتل های جهان را به نام خود کرده اما کی میخواد قربانی ها را بکشد
و چهره ای محفوض دارد و قدی بلند با یک کت و شلوار مشکی و اندامی لاغر هیچکس تا کنون موفقط به دیدن اسلندر نبوده او تا کنون 100 ملیون قربانی را کشته دو قتل اخر مربوط به جمعی از کودکان و دو خبرنگار بوده است.
دو خبرنگار جوان که برای جمع اوری اطلاعات دست به هرکاری میزنند در جنگل محاکمه شدند سام واکر افسر پلیس قدیمی اف بی ای گزارش داد دو خبرنگار که به دنبال اطلاعات از اسلندر من بودند به دست اسلندر محاکمه شدند این دو خبرنگار با پخش انلان به داخل خانه اریک رفتند و وقتی به اسلندر برخوردند کشته شدند و جنازه های ان ها که با طناب از درخت اویزان شده بود پیدا شد جالب اینجاست که روی لباس دو خبرنگار با خون نوشته شده ساکت باشید"be silent".

 

مرد قلمی

مرد قلمی جزوی از افسانه های کهن آلمان است. مرد قلمی فردی است به عنوان یک قاتل کت و شلوار پوش که صورت وی عاری از هر گونه ارگان است. هدف این قاتل مرموز فقط بچه ها است. وی بر روی مغز آن کودکان کار می کند و آنها را دچار پارانویا(بدبینی) و بی خوابی می کند. بعد از مدتی ، کودکان را به جنگل کشانده و آنها را به فجیع ترین شکل ممکن به قتل می رساند.

 

مرد قلمی

این دختر بچه 13 ساله وقتی از خونه میره بیرون دیگه هیچ وقت برنمیگرده و جزء گم شده ها بوده تا اینکه بعد از سه ماه به وسیله ی یه دوربین از جنگل فیلم و از خودش عکس میگیره و با پرتاب ان فیلم به داخل جاده این فیلم رو به دست یه بنده خدایی میرسونه و اون فرد پس از دیدن فیلم اون رو داخل یوتیوب میزاره اما بعد از 24 ساعت فیلم از یوتیوب پاک میشه ...
چند ماه بعد جنازه ی این دختر بچه در جنگل پیدا میشه که به طرز وحشتناکی به قتل رسیده بود 

و متاسفانه این اخرین قتلش نبود
گزارش رسمی پلیس راهنمایی رانندگی برلین: چیزایی که دوربین های مدار بسته خیابون هاشون ثبت کردن.
در 3 ماه گذشته 18 کودک مشاهده شدن که با لباس خواب با عبور از خیابان مذکور به سمت جنگل های جنوب غربی رفتن.هیچ یک از 18 کودک ذکر شده به خانه بازنگشتن و جز افراد گمشده به حساب میان.

و یکی از دیگه از قربانی هاش دختر بچه ای به نام جسیکا بود که فقط شش سال داشت .

پدر: 2 هفته پیش قرار بود جسیکا رو به جشن تولد یکی از دوستانش ببرم.در جشن همه چی خوب بود.و در اون جا چندین عکس هم گرفتم.شب که به خونه رگشتیم .جسیکا دچار بی خوابی شده بود.اما مثل همیشه نبود .نه کابوسی دیده بود نه از چیزی میترسید بلکه چشم هاش باز بود.ساعت 3 صبح اومد اتاق ما و گفت که نمیتونه بخوابه و طبق معمول هم ما اون رو روی تخت خودمون خوابوندیم.اما مسئله این بود که اون نتوسنت تا صبح بخوابه و چشم هاش باز بود.این قضیه تا چند روز بعد ادامه داشت و حتی کم حرف تر هم شده بود.اما 2 شب پیش دیگه حتی غذا هم نمیخورد و حرف های نامربوط میزد.ولی اواخر شب یهو حالش خوب شد شروع کرد به ورجه وورجه کردن و اصرارا داشت که سر جای خودش بخوابه و همینطور هم شد.اما ساعت 4 صبح بود که متوجه شدم در خونه بازه وقتی رفتم دیدم جسیکا نیست و رفته. من به پلیس خبر دادم و امروز هم که خبر قتل اون منتشر شد.
یکی از نکات قابل توجه در مورد این قتل ها اینه که پلیس بعد از برسی های خودش روی اجساد این مسئله رو مطرح کرده که:

تمام اجساد بدون دخالت شئ تیز یا اسلحه گرم کشته شدن و اگر بخوایم مسئله رو دقیق تر بگیم یعنی با نیروی بازو.اکثر قربانی ها از وسط نصف شده بودن.و نقطه مشترک بین همه اون ها جای بازوی رشته ای قدرتمندیه که روی گلوی قربانیان مونده و اکثر اون جسدها فاقد جگر بودن ...

اما یکی از نکات بسیار قابل توجه اینه که کسانی که در این جنگلا کشته میشن همه جنازه هاشون روی درخت اویزون میشه.یعنی تمامی اجساد روی شاخه های بلند درخت(نزدیک به نوک )اویزون شدن.

 

در سال 1998 جمعی دوستانه به این جنگل میرن.اون ها پس از گرفتن این عکس متوجه حضور فردی با کت و شلوار در این عکس میشن و همین باعث میشه اون ها بترسن.و قاعدتا راه بازگشت رو انتخاب میکنن.اما یکی از این دوستان به سرعت به توی جنگل فرار میکنه .و خوب دوستانش هم سعی میکنن اون رو از این عمل باز دارن.ولی اون در مه ناپدید میشه.به گفته دوستانش .جسد تکه تکه شده اون روی یکی از شاخه های بلند درخت پیدا میشه.


نکته ی جالب توی این عکسها اینه که کسایی که عکسها رو میگرفتن و ظاهر میکردن ادعا داشتن که اسلندرمن توی هیچ کدوم از عکسها نبوده و پس از کشته شدن افراد اون عکس ، در عکس ظاهر شده ...

باهم به متن نامه یکی از قربانیان قبل از مرگ نگاه میکنیم:

دستای درازش بهمون ارامش میده.ادم خوبیه.دوسمون داره.صورت نداره ولی میتونی لبخندشو بیبنی.اصلا دوست نداره که بهش نگاه کنی . تو کمرش کلی دست دیگه داره..تازه خرس عروسکی منم که 13 سال پیش گم کرده بودم رو بهم پس داد.یعنی از تو شکمش دراورد داد به من.همه داریم میریم به شهر بازی .دوستامم هستن.بعدش نمیدونیم چی بشه؟

توجه کنید که این نامه مرد 22 ساله ای که سلندرمن اون رو نابود کرد.

 

تمام افراد حاظر در عکس

کشته یا ناپدید شده اند .



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: